Продавець ТОВ "Компнія-Формат" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
78 відгуків
При покупке СНПЧ, скидка 50% на установку!Выбрать СНПЧ
Сервісный центр по забеспеченню інклюзивності для МГН. Сервіс по обслуговуванню офісної техніки
+380 (63) 518-70-63
+380 (67) 189-15-14
+380 (99) 075-60-91

Термоетикетка

Термоетикетка

Термоетикетки – це білі етикетки з термопаперу, що поставляються в рулонах. На відміну від термотрансферних етикеток, на яких друкують за допомогою спеціальної фарбувальної стрічки, друк на термоетикетках проводиться шляхом прямого нагріву термобумаги в потрібних точках. Нагрівання здійснюється за допомогою спеціальної головки термопринтера або забезпечених друкуючим пристроєм ваг. При цьому не потрібно яких-небудь додаткових витратних матеріалів, крім самої стрічки з етикетками.

 

СФЕРИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕРМОЕТИКЕТОК

Термоетикетки, як один з найдешевших видів етикетування, затребувані в супермаркетах та гіпермаркетах, а також на оптових і дрібнооптових базах. За допомогою термоетикетки зручно і швидко, а головне – дешево маркувати продукти харчування. Причому, завдяки самоклеючій основі, відпадає необхідність нанесення на термоетикетку клею, а отже, істотно скорочується час маркування знову надійшов товару.

Також термоетикетки широко використовується в транспортної та складської логістики. Включений в складську мережу термопринтер дозволить відмовитися від рутинного нанесення написів на ящики і пакети, або печатки етикеток на аркушах А4 в офісі. Це істотно скорочує обробку кожної позиції, стандартизує і оптимізує роботу складу в цілому. Термоетикетки можна друкувати на місці, відразу ж наклеюючи їх на товар. Тим самим можна уникнути плутанини і зробити процес етикетування оперативним і практично миттєвим.

ПЕРЕВАГИ ПЕРЕД ІНШИМИ ВИДАМИ ЕТИКЕТОК

Відсутність необхідності в фарбуючій стрічці – вагома перевага термоетикетки, що істотно знижує собівартість етикетування, а, отже, і вартість товару. Крім того, вам не доведеться піклуватися про наявність будь-яких витратних матеріалів, крім самих етикеток, змінювати тонери, стрічки або картриджі.

Несуттєвий мінус термоетикетки – в її недовговічності: термін служби цього виду етикеток – близько року, за умови зберігання товару при кімнатній температурі. тому термоетикетка використовується для маркування товару з невеликим терміном зберігання. Для етикетування упаковки зі значними строками зберігання або якщо упаковка контактує з високою температурою (знаходиться на сонці), рекомендуємо замість термоетикеток вибрати термотрансферні етикетки.

Отже, підсумовуючи переваги термоетикетки порівняно з іншими видами етикетування, можна зробити висновки, що:

  • Термоетикетки зручніше термотрансферного етикетки через відсутність необхідності використання фарбувальної стрічки;
  • Дешевизна термоетикетки дозволяє використовувати її навіть в невеликих магазинах, аптеках, складах часто з мінливими цінами: одна людина може зробити переоцінку декількох сотень найменувань товару всього за кілька годин;
  • Обладнання, необхідне для термодруку, коштує зовсім недорого: все, що потрібно – термопринтер, який легко інтегрується в будь-яку складську або магазинну мережу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner